.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازدید فرماندار بابل از پروژه ایران خودرو

فرماندار بابل به همراه دکتر هاشم پور مدیر کل صنایع و معادن استان ، مهندس گوهردهی مدیرکل شهرکهای صنعتی استان و تنی چند از مسئولین استانی و شهرستانی ، از پروژه ایران خودرو بابل بازدید بعمل نمودند.
به گزارش خبرنگار شمال نیوز از بابل، مهندس یداله افشار مقدم فرماندار شهرستان بابل، هدف از این بازدید تسریع در عملیات اجرائی و آمادگی کامل ایران خودرو جهت مراسم افتتاح این پروژه با حضور مقامات عالیرتبه کشوری است .
مهندس افشارمقدم، در جریان این بازدید از ساخت مدرسه ای برای ساکنین اطراف کارخانه ایران خودرو شهرک صنعتی رجه خبر داد و افزود : تمام واحدهای صنعتی بزرگ از امکاناتی مانند مدرسه برخوردارند و کارخانه ایران خودرو بابل هم از این قائده مستثنی نمی باشد .
فرمانداربابل تصریح کرد: مدرسه ای که در کنار سایت ایران خودرو واقع بوده در زمان احداث این کارخانه تخریب شده و در جهت ساخت مدرسه ایران خودرو بایداهتمام ویژه داشته باشد .
دکتر هاشم پور مدیر کل صنایع و معادن استان در حاشیه این بازدید با بیان این که جهت ساخت کارخانه ایران خودرو 10 میلیارد تومان هزینه شده ، که از اعتباردولتی 10 میلیاردی بصورت وام تاکنون 5 میلیارد تومان از آن جذب شده است .
ایشان با بیان این نکته که بعد از افتتاح این پروژه سمند سریر که از تولیدات جدید کارخانه ایران خودرو می باشد تولید خواهد شد که قیمت آن حدود 20 میلیون تومان می باشد .
گفتنی است، وسعت کارخانه ایران خودرو بابل به مساحت 30 هکتار و مساحت سالن تولید آن در حدود 11400 متر مربع می باشد .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.23 seconds.